Image Alt

Jak získat tým pro změnu

  /  Jak získat tým pro změnu

B1  13:00 – 14:30

Panel

Lídr, který usiluje o změnu, svůj tým vede, motivuje a podporuje. K tomu by měl znát sám sebe, mít dostatek energie i dovedností. Kdo chce druhé provádět změnou, musí mít jasnou vizi, dovednosti vizi představit a zapojit do jejího uskutečnění druhé i dostatek síly vizi realizovat. Základem nebo nutnou podmínkou jsou respektující vztahy, nastavená pravidla komunikace, ale také trpělivost a čas.

 

Záznam panelu

 

 

 

Ivana Stará

Ivana Stará

Od roku 1994 pracuje v Základní škole Zruč nad Sázavou, nejdříve jako učitelka, od roku 2005 je ředitelkou. Vdaná, má dvě děti, syna Tomáše 24 let a dceru Lucii 22 let. Vize vedení školy je, aby to byla škola pro všechny, aby se v ní žáci a učitelé cítili dobře. Děti mají být připravené na budoucí život v současném světě, dobře vybavené v oblasti digitální gramotnosti, jazykových dovednostech a mají být schopné spolupráce a dobré komunikace. Důležité je vidět každého jako jedinečnou osobnost a naučit se s ním co nejlépe pracovat. Stejné je to i v přístupu v hodnocení. Podporuje individuální cestu rozvoje každého učitele dle jeho zájmu a typu osobnosti v souladu s vizí školy. V současné době se podílí na projektu Eduzměna, který chce pomoci změnit české školství. Ve volném čase ráda tráví čas s rodinou, v přírodě, ráda cestuje, jezdí na paddleboardu a lyžuje.

 

 

Radka Novotná

 

 

Radka Novotná

Radka Novotná učí na ZŠ a MŠ v Deblíně, v současné chvíli zastává funkci statutární zástupkyně školy. Baví jí cestování, sport a práce s lidmi.

 

 

Pavel Škramlík

Pavel Škramlík

Mgr. Pavel Škramlík Vystudoval učitelství pro 1. stupeň ZŠ se specializací TV na PedF v Ústí nad Labem a funkční studium managementu na KU v Praze v projektu Úspěšný ředitel. Učil na ZŠ V Praze a v Litvínově, vedl málotřídní MŠ a ZŠ. Od roku 2004 vede Sportovní soukromou základní školu v Litvínově, kde je jeho hlavním cílem držet kormidlo směrem k vizi, která zní „Vzájemnou podporou k úspěchu“. Je propagátorem efektivních metod učení, svobodných pohledů na výchovu a přístup k dětem. Ve škole dlouhodobě využívá plánování profesního rozvoje pedagogů, mentoring a koučování. Má zkušenosti jako lektor zejména v oblasti vedení lidí, metody FIE, podporuje učitele a ředitele jako mentor a kouč. Je součástí týmu lektorů Akademie Libchavy, spolupracuje s NPI v projektech SYPO, APIV B a SRP. Je členem networku ředitelů TOŠ, Učitelské platformy, působí v porotě Global Teacher Prize.

 

 

Pavlína Seidlerová

Pavlína Seidlerová

Moderátorka panelu

Učitelka 1.stupně. Nyní se věnuje především mentorské a lektorské práci. Spolupracuji s Jobem, Učitelem naživo a Eduzměnou. Baví jí být u toho, když dochází ke změně.