Image Alt

Mapy učebního pokroku v ZŠ Bodláka a Pampelišky

  /  Mapy učebního pokroku v ZŠ Bodláka a Pampelišky

C1  14:45 – 16:15

Workshop / diskuze

Seznámíme se s průběhem zavádění MUP v naší škole. Podíváme se na to, co bylo potřeba změnit, než jsme s MUP začali pracovat, jak se MUP na základě zkušeností vyvíjely, jak vypadají teď a jak s nimi pracujeme. Ukážeme si, jak vypadají učební materiály, které jsou přímo navázané na naše MUP. Prakticky si vyzkouší na vybraném očekávaném výstupu RVP, jak jej rozfázovat na dílčí cíle, ze kterých je MUP složena. Bude prostor i na společnou diskuzi.

 

Záznam workshopu

 

 

Kateřina Eichlerová

Kateřina Eichlerová

Učitelka na 1. i 2. stupni ZŠ Bodláka a Pampelišky a zástupkyně řídícího učitele (Bodláka) pro 1. stupeň. Cítí se dobře v konstruktivistických přístupech ke vzdělávání žáků (i dospělých). Ráda sleduje cesty, kterými se její žáci ubírají ve světě poznání. Již několik let se společně na této cestě učí tvořit a využívat mapy učebního pokroku. Velmi ji ovlivnila její „dětská“ osobní zkušenost s konstruktivním pojetím výuky (hlavně matematiky a fyziky) a spolupráce s prof. Hejným při pilotní výuce a tvorbě učebnic matematiky pro 2. stupeň. Ve volném čase se věnuje hudbě a učí se hrát na různé hudební nástroje. Je ráda v přírodě se svými blízkými a zvířecí smečkou.