Home » Konference Growth Mindset 2021
Hosté: prof. Anna Hogenová, Hana Košťálová, Zdeněk Dlabola, Jan Kala
Pro všechny účastníky konference / kapacita 300 míst
A1 10:45 – 12:15
Dveře, kterými jsme do formativního hodnocení vešli
Panel. Hosté: Kateřina Eichlerová – ZŠ Bodláka a Pampelišky, Kamila Zemanová – ZŠ Mozaika, Eva Bartesová – ZŠ Deblín. Moderuje: Zdeněk Dlabola.
B1 13:00 – 14:30
Panel. Hosté: Ivana Stará – ZŠ Zruč, Radka Novotná – ZŠ Deblín, Pavel Škramlík – SSZŠ Litvínov.
Moderuje: Pavlína Seidlerová.
C1 14:45 – 16:15
Mapy učebního pokroku v ZŠ Bodláka a Pampelišky
Kateřina Eichlerová, ZŠ Bodláka a Pampelišky
A2 10:45 – 12:15
Opustili jsme slovní hodnocení, abychom začali hodnotit formativně
Vyprávění deváťáků, kteří prožili změnu na vlastní kůži. Naše škola Praha
B2 13:00 – 14:30
Moje cesta k responzivní výuce aneb jak se učím učit z toho, jak učím
Pavlína Karlová, ZŠ Zruč nad Sázavou
C3 14:45 – 16:15
Od znalosti ke kompetenci – kudy vede cesta?
Blanka Vaculík Pravdová, spoluautor projektu Učitel naživo
C4 14:45 – 16:15
Václava Kapitánová a Jiří Kopecký, Gymnázium Jiřího Ortena, Kutná Hora
B5 13:00 – 14:30
Cesta proměny základní školy aneb zkušenosti a tipy
Zdeňka Juklová, Kateřina Mannová, ZŠ Velké Hamry
C5 14:45 – 16:15
Ředitel naživo – inovativní dlouhodobý program pro pedagogické leadery
Libor Pospíšil, program Ředitel naživo
B6 13:00 – 14:30
Slasti a strasti nadaných a mimořádně nadaných dětí
doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
C6 14:45 – 16:15
Formativní hodnocení prostřednictvím vzdělávacích cílů – výsledky výzkumu
PhDr. Karel Starý, Ph.D.
A7 10:45 – 12:15
Aktivizace žáků prostřednictvím formativního hodnocení a responzivního plánování
Dr. Cindy Vega, ředitelka prvního stupně International School of Prague
B7 13:00 – 14:30
Tandemová výuka: posílení postavení učitelů prostřednictvím sdílení a spolupráce
Susanna Bäckman, učitelka, ředitelka a poradkyně v oblasti vzdělávání z Finska
C7 14:45 – 16:15
Využití hodnocení k inspiraci, informování a uchování naučeného
Garfield Gini-Newman, profesor na University of Toronto a autor knihy Creating Thinking Classrooms
A8 10:45 – 12:15
Vedení třídních diskuzí o knihách (Notice and Note)
Kristin Navrátilová, ZŠ Heuréka Úvaly
C8 14:45 – 16:15
Jak podporovat a rozvíjet dovednosti tvůřčího psaní v prvních ročnících základního vzdělávání
James Ebert, International School of Prague
C9 14:45 – 16:15
Tvorba a reflexe map učebního pokroku k menšímu učebnímu celku
Vojtěch Vykouk, SŠ, ZŠ a MŠ da Vinci
B10 13:00 – 14:30
Vzájemné učení a kolegiální podpora mezi pedagogy
Kateřina Kopicová a Broňa Rabasová, ZŠ Slatiňany