17. 5. 2021 od 9.00 do 16.15
On-line na Zoom
30 workshopů | 6 okruhů | 42 hostů
Na konferenci Growth Mindset představíme přemýšlení, praktické příklady a autentické zkušenosti jednotlivých učitelů a pedagogických lídrů z cesty za zvyšováním pedagogických kompetencí.
Účastníci projektu Growth Mindset, ale i další hosté z ČR a ze zahraničí, s vámi budou sdílet svůj pohled na formativní hodnocení jako jeden z možných nástrojů podpory dobrého učení žáků a učitelů. Nebudou chybět praktické nástroje formativního hodnocení, kterými se můžete okamžitě inspirovat.
Konference je určena všem učitelům, ředitelům a ostatním pedagogickým pracovníkům, kteří přemýšlejí o posilování reálného dopadu svého učení na kvalitu vzdělávání žáků.
Autentické zkušenosti ze škol
Podpora lídrů, hybatelů změn
Filozofie, věda, výzkum
Inspirace ze zahraničí
Praktické nástroje formativního hodnocení
Vše zdarma včetně tlumočení
PROGRAM
8:45 – 9:00 Společný coffee break
9:00 – 10:30 ÚVODNÍ DISKUZNÍ PANEL
Hosté: prof. Anna Hogenová, Hana Košťálová, Zdeněk Dlabola, Jan Kala
Pro všechny účastníky konference / kapacita 300 míst
SEKCE A
10 souběžných workshopů
(kapacita 25-30 míst/workshop)
SEKCE B
10 souběžných workshopů
(kapacita 25-30 míst/workshop)
SEKCE C
10 souběžných workshopů
(kapacita 25-30 míst/workshop)
A1 10:45 – 12:15
Dveře, kterými jsme do formativního hodnocení vešli
Panel. Hosté: Kateřina Eichlerová – ZŠ Bodláka a Pampelišky, Kamila Zemanová – ZŠ Mozaika, Eva Bartesová – ZŠ Deblín. Moderuje: Zdeněk Dlabola.
B1 13:00 – 14:30
Panel. Hosté: Ivana Stará – ZŠ Zruč, Radka Novotná – ZŠ Deblín, Pavel Škramlík – SSZŠ Litvínov.
Moderuje: Pavlína Seidlerová.
C1 14:45 – 16:15
Mapy učebního pokroku v ZŠ Bodláka a Pampelišky
Kateřina Eichlerová, ZŠ Bodláka a Pampelišky
A2 10:45 – 12:15
Opustili jsme slovní hodnocení, abychom začali hodnotit formativně
Vyprávění deváťáků, kteří prožili změnu na vlastní kůži. Naše škola Praha
B2 13:00 – 14:30
Moje cesta k responzivní výuce aneb jak se učím učit z toho, jak učím
Pavlína Karlová, ZŠ Zruč nad Sázavou
C3 14:45 – 16:15
Od znalosti ke kompetenci – kudy vede cesta?
Blanka Vaculík Pravdová, spoluautor projektu Učitel naživo
C4 14:45 – 16:15
Václava Kapitánová a Jiří Kopecký, Gymnázium Jiřího Ortena, Kutná Hora
B5 13:00 – 14:30
Cesta proměny základní školy aneb zkušenosti a tipy
Zdeňka Juklová, Kateřina Mannová, ZŠ Velké Hamry
C5 14:45 – 16:15
Ředitel naživo – inovativní dlouhodobý program pro pedagogické leadery
Libor Pospíšil, program Ředitel naživo
B6 13:00 – 14:30
Slasti a strasti nadaných a mimořádně nadaných dětí
doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
C6 14:45 – 16:15
Formativní hodnocení prostřednictvím vzdělávacích cílů – výsledky výzkumu
PhDr. Karel Starý, Ph.D.
A7 10:45 – 12:15
Aktivizace žáků prostřednictvím formativního hodnocení a responzivního plánování
Dr. Cindy Vega, ředitelka prvního stupně International School of Prague
B7 13:00 – 14:30
Tandemová výuka: posílení postavení učitelů prostřednictvím sdílení a spolupráce
Susanna Bäckman, učitelka, ředitelka a poradkyně v oblasti vzdělávání z Finska
C7 14:45 – 16:15
Využití hodnocení k inspiraci, informování a uchování naučeného
Garfield Gini-Newman, profesor na University of Toronto a autor knihy Creating Thinking Classrooms
A8 10:45 – 12:15
Vedení třídních diskuzí o knihách (Notice and Note)
Kristin Navrátilová, ZŠ Heuréka Úvaly
C8 14:45 – 16:15
Jak podporovat a rozvíjet dovednosti tvůřčího psaní v prvních ročnících základního vzdělávání
James Ebert, International School of Prague
C9 14:45 – 16:15
Tvorba a reflexe map učebního pokroku k menšímu učebnímu celku
Vojtěch Vykouk, SŠ, ZŠ a MŠ da Vinci
B10 13:00 – 14:30
Vzájemné učení a kolegiální podpora mezi pedagogy
Kateřina Kopicová a Broňa Rabasová, ZŠ Slatiňany